Presenter till en 50 åring

Min man fick en grill (kolgrill) i modell mycket stor. Precis som han önskar att grilla med, där man kan njuta med en god kall öl i handen och känna den rökiga doften blandad med kött.... Ja ja jag vet ju var han befinner sig någonstans i alla fall hi hi hi
Några presenter bestod av grilltillbehör och annat som man ska ha när man utövar denna "sport"
Småsaker från dom minsta barnen som herrparfym, choklad som dom bara väntar på att det ska öppnas omgående för provsmakning.
Mycket kontanta pengar för bidrag till bastubygget som ska dra igång här i sommar så småningom.
En utlandsresa med maka till valfritt område i sommar (barn och hus passning ingår)
Det var en mycket tacksam och glad 50 åring som summerade kvällen/natten när dom sista gästerna vinglade hemåt.
Och jag då som har facebook har fått många hälsningar till min gubbe som jag har hälsat honom (egentligen är han också intresserad av facebook för han är ju så in i norden nyfiken men det kan man ju inte säga att man är som man utan då är det kvinnan i familjen som är det och man kan rida på den vågen i jämte) Men det bjuder jag på ...så tack alla mina facebook vänner för grattis hälsningarna - från Ubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0