Nu blommar den..

Så härligt ljuvlig!
En blomma som jag ej kan namnet på och den har jag haft i min ägo sedan 8 år tillbaka. Köpte den till mig själv i blommande skick för att jag gillade den och jag behövde lite blommor för jag hade separerat från min dåvarande man och flyttat från hus till lägenhet med barnen.
Den slutade blomma veckan efter jag ställt den i fönstret men var fortfarande grön och det har den så förblivit i alla år förutom -09 (maj)
2 dagar innan min far gick bort blommade den och har gjort så i samband med den årsdagen både -10 och nu i år.
Visst är det konstigt egentligen men det finns särkert nåt öde med det.

Jag är glad att det är då i alla fall för saknade av min far är stor och det blir inte lättare som många säger utan man lär sig hantera sorgen och leva med den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0