Avslutat

Nu har man avslutat denna natts arbetspass och ska inte till jobbet igen förrän fredag kväll (fast då har jag hela 3 nätter framför mig).... Så denna fredag som nalkas ska det även bli en firmafest (kommunfest) som hålls varje år och har gjort i 5 år (är inne på den säsongen nu) Frågan jag får nu och har fått dom senaste dagarna..- ska du inte ha semester? Va, ska du inte ha ledigt och gå på festen? Men, nej! det ska jag inte...Känner att jag inte kan ta ledigt nu när jag nyss kommit tillbaka från min sjukskrivning och sen ska jag försöka vara ledig när min gubbe fyller ( hela 50 år men han är som en pigg och Pilsk 25 åring ♥♥)
Men visst hade det varit roligt att vara med men vi kör patrull så vi lär nog se lite grann av allting ändå om inte annat så brukar det hända att man ser fel folk med fel partner smyga iväg (finner detta lustigt med allt smygande, kan dom inte bara bryta upp om dom funnit någon annan?)
Fick alltid lära mig tidigt att visst kan kärlek ta slut från en det ena hållet eller andra, kanske rent av från bägge. Men man ska alltid göra rent i båset innan man tar dit nåt annat.!!!
Så med korpgluggarna öppna den helg så får man se ett annat särkert he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0