Underlätta vardagen

I samma morgontidning har dom nu kommit fram med en helt ok grej tycker jag i alla fall. För vem har inte idétorka när det gäller middagar och luncher? Jag kan villigt erkänna att jag har det ibland och det är så tråkigt framför allt när ungarna kommer hem från skolan och det första man får höra är - vad blir det för mat? - vad ska vi äta?
Lilla Emma är otrolig, känns som hon är hungrig jämt. Äter som hästar men det tar jag bara positivt, då gillar dom ju det.
Men åter till tidningen, Finns två tjejer som öppnat eget med recept, mathandling och transport till din egna dörr. Kul grej... i och för sig ingen nyhet, man har ju hört det förrut. Men nu ska även recepten lanseras i tidningen om jag förstod rätt. Och det är ju jättebra för en med torka i huvudet.

Eloge till tjejerna som vågar starta eget och har eget tänkande, säger bara go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0