Möhippa

Ja. Inte mycket kan förvåna mig eller överaska mig men prata om att bli totalt grundlurad av helt goa härliga arbetskollegor.
Jag fick mig en straff möhippa som hette duga i fredags. Skulle behövt mer sömn i kroppen för att klara ut den ok men kul hade jag så länge jag var med. Och jag blev väldigt fin i håret. God mat var det och då hade jag klackarna i taket men efter en timme eller nåt sådant så kroknade jag rejält.
 Men jag blev väl omhändertagen av mina vänner..fick låna Tompas säng en stund och skjuts hem fick jag också men minns det inte alls. Jobbigt när det blir så, lite ångest smyger på en. 
Det blev inget bilåkande för min del lördagen efter - kände mig fortfarande full faktiskt.  Men idag tror jag att jag reder ut dagen - förhoppningsvis i alla fall. Men roligt var det - Tack goa vänner för att ni finns. ♥


Kommentarer
Postat av: carolina

ha ha, blev så glad när jag läste din blogg, skratta som fasen, men va kul det var...Hoppas du blir bra snart i ryggen, ja den den jävla bilen!!!! Puss o kram på dig/carolina

2011-03-26 @ 02:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0