Earth hour

Hoppsan!
Igår - lördag kväll. Mitt i Körslaget kom en av ungarna på nedsläckningen som pågår runt om i landet.
 Shit pomfritt!!
Ja ja, det slutade med att jag och gubben for runt och släckte lampor och annat energidrivande med ungarna hängande och snubblande runt benen.
Men faktiskt så blev det riktigt mysigt och när vi tog oss en närmare titt ut i grannskapet verkade det som dom flesta faktiskt hade släckt ner. Det brann både stora & små lyktor här och där. Men lite besviken blev jag allt när jag insåg att gatubelysningen fortfarnade var på.
Så då tappade vi lite gnista och smög till oss tv med körslaget i ljusskenet.
Men det är bättre än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0