Ahhhh....

Vissa saker ska man inte försöka sig på när man pratar i telefonen inte med min mamma i andra luren i alla fall. Lyckades slarva bort ett kort på min kärlek & mig från kyrkan och tror ni att jag kan hitta det?
 Nej nej nej detta får ju inte bara hända....
Mmmm.....?!?  säger hej då till min mor som pratar på i telefonen oavbrutet. (Älskar min mor men hon kan bli något långrandig ibland. Kanske landar jag där själv någon dag -- säger ibland till barna, gräv ner mig i någon gödselstack hos någon bonde om jag blir lik min mor eller syster i vissa avseenden. )

Ringer min bästa fotograf någonsin Podde - Hjälp! Ahhh Hjälp!.. Kan tänka mig att han fick hörselproblem med mitt hysteriska gapande. Åter igen får jag höra - Hur lyckas du?..-Jag vet inte, har väl en fallenhet för problematik kanske.....
Får se om Podde kan fixa mitt slarv - om några dagar vet jag och ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0