Vinter till vår

Undra hur många som kan räkna upp olika sorters märkeskläder, för märkeskläder finns det ju gott om. Jag själv kan känna mig otroligt dum när till och med dom yngsta barnen i familjen berättar om olika märken som om det är det självklaraste i världen. Men det är inte lätt att hänga med i modedjungeln och man gör så gott man kan. Jag har det jag trivs i och framför allt känner mig bekväm i. Nu skulle det inte skada med några kilo mindre på vågen åtminstonde nu innan bikinisäsongen. Den nalkas allt fortare.
 Lite down blev jag allt när jag läste första sidan på en tidning medan jag stod i kassakön "Så kallt blir det ända till Mars" Nejjjjj!!!! Men blev lite full i skratt när det skenade vidare i huvudet - Undra hur långt det är till Mars? många stjärnmil =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0