Vilken sömn?

Efter två nätters arbetande med många larm och mycket spring ur & in i bilarna så kändes det skönt att få gå av sitt skift för denna gång. Dagen igår (mellan dessa arbetsnätter) blev det inte mycket sömn på eller vila för att känna sig pigg på jobbet. Och varför det blev så beror helt enkelt på möten på arbetsplatsen.
Och idag när jag la ner mitt snurriga huvud på den goa kudden kändes det så himla gott, somnade fort. Men den sömnen var snart ett minne blott - Försäljare ringde, Lotterier ringde, Folk som felringde mig och dom där dörrknackande människorna som bara vill att man ska ta emot tidningar och svara på konstiga frågor var just idag också tvungna att hälsa på  just mig
Suck!! Idag tycker jag lite synd om mig själv faktiskt.
Ofta brukar jag inte höra hemtelefonen när den ligger ute i köket och folk som vill nå mig vet ju oftast när jag jobbat och väntar med att ringa till eftermiddagen. Men är det något allvarligt som händer med familjen eller något annat så har jag alltid mobilen i jämte mig ( i fall) Faktiskt tycker jag att hemtelefonens ringsignal var ovanligt högljudd idag eller så har jag bara nerverna utanpå huden idag. Tror att det blir en tidig nattning för mig ikväll......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0