Väntan

Igår kom ett brev på posten om att det tyget jag beställt är försenat. Åhhhh....Suck! Jag som hade glatt mig åt att få sy upp nya gardiner till köket. Har fortfarande julgardinerna uppe, fast dom är beige/cremefärgade med smala röda ränder och kanske inte fullt så "juliga". Men dom har ändå hängt uppe sen första december så jag vill verkligen byta ut dom.
 Beskedet som kom med postbilen talade om för mig att jag skulle få min vara i mitten på mars.
Mitten på MARS!!??? Nej, men så länge vill jag inte vänta så det blir att hitta något annat tyg för mina vårfönster. För visst är det så att väntan blivit lång denna vinter men att det blir helt annat när solen börjar sprida sina ljusstrålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0