Uttryck

Shit pomfritt!
(en uttryck från en fd arbetskollega som bytt arbetsplats)  Jag har kommit att använda det ofta i olika situationer. Som idag när jag lyckats försova mig när jag skulle till banken, bränna vid maten, tafatt med händerna så jag fumlar hela tiden när jag ska göra något. Tja dagen är inte över ännu så vad mer ska hända eller jag kanske ska se det ur en mer positivare sida: Nu har ju allt hänt så nu blir det bara bättre :) Ja ja vi får se - nu ska jag ta det lite lugnt ikväll, jobbar även denna natt som kommer (2 i rad) Gillar mitt jobb men det känns lite tungt med allt just nu. Har varit mycket up & down på arbetsplatsen. Vädret som är halt och slaskigt gör ju inte saken bättre. Bra att man har goá arbetskollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0