Om arbete

Nu har jag fått lite insperation till hemmet. Känns som jag har många ideér som snurrar runt i skallen. Har en kollega på jobbet som är kanon inom inredning och färger, henne kan jag alltid bolla ideér med, fast nu så har det hänt....hon har fått en chans till ett nytt jobb (dagtid och med kanontider) inom just inredning och tyger.
 
Jag är väldigt avundsjuk men önskar henne lycka till med det nya jobbet. Kommer sakna henne mycket men en sådan chans får man inte ofta eller kanske aldrig. Arbete inom vårdsektionen sliter ju hårt på kroppen och ska man orka till pensionen så kanske man får ändra arbete och livsstil.
 Frågan är vad kan jag mer än vården? Tja lite mer utbildning än så har jag lyckats få ihop och är ju rätt så lättlärd av mig. Men men vi får se i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0