I all enkelhet

Nej, nu vet jag vad jag ska göra.
 Det blir tomatsoppa med riven ost och en enkel toast till det.
Så får det bli till lunch helt enkelt!

Efter det blir det att ta i tu med tvätten igen. Som den stora familjen vi är så blir det några maskiner i veckan. Kan berätta att våran familj är av den nyare modellen "Kärnfamilj" En mamma & en Pappa i detta hus med x antal barn som i sin tur har en eller flera föräldrar på annat håll. Funkar faktiskt fast men ibland med lite modifikation. Mina arbetskollegor säger att dom är förundrade över hur det kan fungera. Jag svarar dom som alltid att: 
min man & jag är lika "dina barn är mina barn"
Barn är en gåva oavsett föräldrar, vi har dom till låns. Dom växer upp så fort till vuxen ålder och då klarar dom sig oftast själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0