Helt nytt

Hej på er alla läsare!
 Jag är som sagt var ny som bloggare och jag är grön så det förslår. Men skam den som ger sig som min far alltid sa när det var nåt nytt som skulle göras i skolan för mig under mina skolår.
Jag knorrade nog ganska mycket över min skoltid vilket jag ofta förtränger att jag nånsin skulle kunnat ha gjort nåt sånt.
 Nu har jag barn i olika åldrar som knorrar över sin skola - och som den peppande mamman jag är så säger jag såklart: Ni har det så bra i skolan med kunskap och håltimmar hit och dit. Det blir annat med jobb 6.30-16.00 sen, så var glada så länge ni kan gå i skolan.
Brukar som vanligt få en stort stön & pust till svar. Säkert är det någon som känner igen sig både som mamma och tonåring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0