Mått bättre

Idag är det ingen bra dag. Både mannen och jag vaknade med jättemycket halsont, usch och fy! Men det var bara att krypa ur sängen - barn ska till skola och dagis. Ibland får man bara gilla läget.
I och för sig så är halsont inget egentligen att "åma" sig över men jag är lite överkänslig kallar dom det(läkarna) när det kommer till min hals. Har haft 3 halsbölder inom loppet av 10 år och när jag hade den första så ville dom lägga in mig akut för att snitta mig. Gudars skymning aldrig sa jag.
Ja jag vet, jag jobbar inom vården borde ha lite "go" i mig men när det kommer till mig själv är jag "jättechåpig". Så det blir starka antibiotika kurer varje gång istället. Inte särskilt bra för min mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0