Inredningsdetaljer och mer där till

Satt och spånade runt efter kaffekoppar som jag tänkte hitta och göra efterrätter i. En kompis till mig hade gjort en citronfromage med fruktbitar i olika sorters små och fina kaffekoppar. Någon var turkos med vita prickar, en vit med rosa rosor och någon kinakopp med gulddetaljer. Ja vi var 8 stycken till bordet och alla var olika.Bara dom var en färgklick till dukningen och faktiskt var det roligare att äta desseren.
Så nu var jag inne på Lagerhaus och hittade en massa roliga och mysiga grejor som jag vill beställa så småningom. Men en glimt kan ni få nu





Kommentarer
Postat av: carolina

vad duktig du är hjärtat!!! Kramis

2011-03-16 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0