Nu så var det klart!

Tro det eller ej men i September bär det iväg!

Jag och några av mina goa arbetskollegor ska flyga till Rhodos. Ett gäng glada och pigga tjejer som ska hälsa på en annan av oss i gänget som hyrt lägenhet där för 3 veckor. Vi ska flyga en lördag till tisdag och det är nog precis vad vi orkar med. Ha ha ha
 
Men va kul vi ska ha, det blir nog några intensiva dagar med förhoppningsvis mycket sol & bad. Och mycket skrattande, precis va vi behöver för att ladda batterierna!

Själv har jag aldrig varit på Rhodos, där emot på Korfu och det var helt underbart men det är många år sedan.
Så det ska bli kanon, känns som jag är en upphakad gammal Lp-skiva men det ska bli
SÅ KUL!!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; ja, jag med! den är säkert superbra :D

2011-08-21 @ 19:25:21
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0