Första skoldagen

Idag var första skoldagen för lilleman...
Åh så spännande - 6.års (förskolan) undrar om han eller jag var mest nervös hur det skulle gå idag. Efter en timme i skolan så kramade jag om våran lille pojk och sa att jag hämtar honom om några timmar....under tiden gjorde jag stan lite och fikade ute med Sofie som börjar 2 på gymnasiet i morgon. Jag väntade nästan att skolan skulle ringa men men.... Det hade gått så bra, fram för allt han längtar dit igen (redan)
nja, barnen brukar tappa gnistan lite för skolan när dom kommer upp till högstadiet men man få glädjas åt att det är några år dit för lilleman.




Lilleman ♥ 






Sofie ♥


Kommentarer
Postat av: Bebbe

Mamma... dålig bild juh! Men tack för allt älskade mor<3

2011-08-22 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0