Länge sen sist

Usch och fy!
Nu var det ett tag sen jag var inne på bloggen......lite eller rättare sagt inte SÅ Lite virus på våran dator. Undra var dom kommer ifrån dom j..larna. Inte kan det vara från mig och något jag laddat ner för inte är jag nån hackers direkt. Undviker ladda saker - kan bli så himla fel.
Så frågan gick vidare till lilla Emma - nehej då jag är bara inne på spel och panfu ( bara och bara tänkte jag) Hanna behövde jag inte ens fråga för hon frågar alltid mig innan hon gör något nytt med datorn.
Tja!...Gubben min är väl inte ens tänkbar kandidat, han hittade on/off knappen i vintras och den processen går lite långsam ännu så då återstod det en person till ..Sofie ( som ständigt är vid datorn och styker omkring som en katt på hett plåttak) Svaret var ju väntat - Varför måste det alltid vara jag som laddar hem saker eller jag som gör allt fel här hemma? Hmmm.. Lite "agro" där som vanligt när hon känner sig skyldig.
Ja det blev till att kalla in kavalleriet Robin (Linns sambo som är den bästa på datorer).
Så nu gör vi nya försök vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0