Det känns....Gott!

Vaknade denna morgon till en dimmig och ruggig sådan, inget humör på topp av det minsann. Fram för allt inte efter en natt av många upp och gå för den onda ryggen & nackens skull. Bläää...

Så vad hitta på denna fredag? Lite uppdateringar vid datorn i små omgångar annars får jag gamnacke med stort G- sen då...??? Vi får se vad som händer under dagen helt enkelt - med alla barna här hemma så händer det alltid något.
Traskade sonika ut för att hämta dagens tidning nu på morgonen och fann ett paket i brevlådan??
En liten lapp fick mig att inse att någon gång under natten som gått hade några av mina kollegor lagt detta paket i våran låda. Prata om att inte ens hinna hälla upp en kopp kaffe till mig utan som ett barn på julafton slet jag upp det svarta och vita paketet med några silverhjärtan på........Hmmmm vad vad??? Jäklar vad den knutna rosetten ska sitta hårt då! Skynda skynda - kommer på mig själv att höra mig säga till lilla Alfred - slit inte upp, var försiktig. "Ja, dom skulle se mig nu"
Något vitt ser jag att det är....

Ett hjärta med text!

Blev väldigt glad över detta och det värmer i mitt hjärta att jag har sådana härliga kollegor som bryr sig om.
Så nu idag känner jag mig inte så hängig längre över min sjukskrivning, onda rygg & nacke eller vädret denna 1 april.
Tack goa härliga arbetskollegor och vänner för att ni bryr er om ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0